Pazar, Kasım 16, 2014

Sana Tutuldum- Laurelin Paige

Bu gerçekti, Hudson'ın yaşamının daha önce kimsenin yapamadığı kadar derinine giden büyük, dev bir adımdı. Tabii ki heyecanlıydım. Adamı seviyordum. Ama onu gerçekten tanıyor muydum? Onu bu kadar az tanıyor olmama rağmen gerçekten sevebilir miydim? Yaşadığı yer iki dakika önce, şoförü beni getirene kadar tam bir gizemdi. Binanın içinde ne bulacaktım? Hudson Pierce'ın çok iyi bir biçimde takındığı maskenin ardında ne vardı? Gerçek Hudson'ı görebildiğimi hissediyordum. Bunu büyük ihtimalle dünyada yapabilen tek kişi bendim ve güçlükle yapabilmiştim. Kalbimi fetheden bu önemli, genç iş adamı hakkında halen üzeri örtülü olan ve öğreneceğim çok şey vardı. 
Hudson'ın sakladığı sırlar olduğunu biliyordum. Benimle tanışmadan önce yaptığı akıl oyunlarını ve kadınları kandırmayı bırakmıştı ama geçmişteki bu alışkanlıklarının geri gelme ihtimali oldukça gerçekti. Benim eski alışkanlıklarımın geri gelme ihtimali kadar gerçekti. Beni ele geçiren o korkuların, geçmişteki saplantılı alışkanlıklarımın geri gelme ihtimali vardı. Tüm ilişkileri yersiz kıskançlığım ve gizli takiplerimle bitirebilirdim. Bu kahrolası alışkanlıkların beni mahvedebileceğini biliyordum. Neyse ki uzun bir zamandır Hudson ile düzeldiğimi hissediyordum. Bunun sona erme olasılığını sadece zaman gösterecekti.



Sayfa Sayısı: 351
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Elf Yayınları
Seri: Fixed #2




Elf Hudson hayranlarını biraz bekletse de sonunda kavuştuk kitabımıza. Sana Tutuldum kaldığı yerden hız kesmeden devam ediyor. Alayna ve Hudson'un ilişkisi tutkulu ve ateşli bir şekilde sürerken artık birbirleriyle konuşmaya başlamıştır sevgili çiftimiz. Birbirlerine söz verirler. Aralarında asla sır olmayacaktır. Alayna geçmişini anlatarak Hudson'u da anlatmaya teşvik eder. Hudson ne kadar isteme de - çünkü geçmişi o kadar karanlıktır ki Alayna'nın ondan nefret edeceğini düşünür- anlatır. Ama Alayna Hudson'dan asla vazgeçmez. Alayna klübün başına geçer ve klüp içinde değişikler yapmak için bir organizasyon şirketi ile anlaşır. Dikkat küçük ama önemli bir spoiler geliyor.....  Şirketin ortağı Alayna'nın uzaklaştırma aldığı eski takıntısı olan Paul'dur. Alayna bu işi bağlamaktan vazgeçer gibi olsa da iş sonunda bağlanır ve bu ikili aralarında anlaşma yaparlar. İkiside birbirlerini tanımamazlıktan geleceklerdir. Bu arada sevgili biricik melek kızımız olan Celia Alayna ile olan arkadaşlığını ilerletir. Alayna'ya yardımcı olur. Ama bir sorun vardır. Hudson onunla Alayna'nın görüşmesini istemez. Alayna ise görüşmeye devam eder ama bunu Hudson'dan saklar. Eee hani sır olmayacaktı Alayna? Böylelikle birbirlerine olan inançları ve güvenleri de sorgulanacaktır.




Kitapta o kadar sürpriz gelişmeler oldu ki ağzım açık kaldı. Okuduğum an ben şok! Hiç aklıma gelmeyen şeyler ortaya çıktı. Hele ki Celia'nın yaptığı o hareketlerin sonunda öyle bir şekilde kullanması ve bir diğer büyük sır beni şoklara soktu. Yani şok kelimesinden başka nasıl anlatabilirim bu durumu bilemiyorum. Celia'dan gerçekten nefret edeceksiniz. Hani basit bir nefret değil. Hiç tahmin etmeyeceğiniz şeyler yapıyor. Tam bir cadı ve bitch tabirleri Celia'ya cuk diye oturuyor.  Zaten yazarın kalemini akıcı bulmuştum ilk kitapta. İkinci kitapta beni yanıltmadı. Kitap aşırı akıcı ama yazım hatası çok vardı. İlk başlarda çok önemsemedim ama hatalar biraz artınca istemeden de olsa yavaşladım. Kapağı sevmediğimi söylemek istiyorum. Hoşuma gitmedi. Kapaktaki erkek ceo dan çok genç bir adam gibi duruyordu. Hudson da genç ama sonuçta o bir ceo. Ceo denilince aklımızda oluşan tipleme daha farklı. Ama Elf yayınlarını gerçekten seviyorum sadece kitabı baskıya vermeden önce iyi bir gözden geçirmeliler diye düşünüyorum. 



0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates