Çarşamba, Ekim 22, 2014

Kalbin Ateşi - Rita Hunter



İskoçya kırsalındaki küçük çiftliğinde koyun yetiştiren Davina Murray, sevdiği erkek tarafından masumiyeti çalınarak terk edilen kardeşinin hayatının en büyük hatasını yapmasının önüne geçememiştir. Ancak onun hayallerini çalan adamın hiçbir şey
olmamış gibi pırıltılı yaşamını sürdürmesini kabul etmeyecektir.İskoçya kırsalındaki küçük çiftliğinde koyun yetiştiren Davina Murray, sevdiği erkek tarafından masumiyeti çalınarak terk edilen kardeşinin hayatının en büyük hatasını yapmasının önüne geçememiştir. Ancak onun hayallerini çalan adamın hiçbir şey olmamış gibi pırıltılı yaşamını sürdürmesini kabul etmeyecektir.O halde...
Sadakat, kararlılık ve öfkenin yol gösterdiği bir planın, tatlı dil, ölçülü bir hafifmeşreplik, çalışılmış bakışlar ve biraz da cesaretle süslendiğinde uygun dozda bir intikama dönüşmesinin önüne geçebilecek ne tür bir engel olabilir ki?Belki sadece korumacı bir kuzen...Abbey Kontu Stephan Ramsey kuzeninin hayatına aniden giren bu çarpıcı kadının bir şeylerin peşinde olduğunun farkındadır. Kalbinin tekrar kırılmasını istemediği kuzenini korumak için Davina Murray'nin cazibesine kalkan olarak kendi tecrübesini öne sürdüğünde ikisi arasında patlak veren savaş, kısa sürede kalplerini ateşe verecek bir serüvene dönüşecektir
.



Kategori: Historical Romans
Yazar: Rita Hunter
Editör: Aslı Güçlü
Sayfa Sayısı: 495
Yayınevi: Epsilon
Seri Sıralaması: Ateş Serisi 3/3



Kalbin Ateşi için güzel bir yorum yazmam icap eder. Çünkü kitap öyle muhteşem bir kitap ki yorumum sönük kalır diye tedirgin oluyorum hatta bir ara yorum yapmasam mı bile dedim.

Rita Hunter'ın kitaplarına hayranım. Julie ve Judith'ten sonra historical romans denince aklıma hemen Rita Hunter geliyor. Kurgusu olsun , karakterlerin özellikleri olsun , kitabın akıcılığı olsun tek kelimeyle muhteşem.

Kalbin Ateşi'ne gelince ayy allahım o nasıl bir kitap. Yazarımız kesinlikle gitgide kendini geliştirmiş. Şimdiye kadar okuduğum Rita kitaplarının arasında en beğendiğim kitap oldu. Zaten Stephan deyince bende akan sular duruyordu.

Adrian'ın öküzlükleri ve Brendan'ın buz dağı davranışlarından sonra Stephan'ın bu çapkın ve eğlenceli halini okumak o kadar keyifliydi ki. Davina ise gerçekten favori karakterim oldu çünkü ağzı bozuk kızlara oldum olası bayılmışımdır. Bana daha samimi geliyorlar. Hele ki Londro Sosyetesi'nde ki o kibirli , burnu havada , sahte leydilerden sonra. Benim sanki o dönemde yaşıyomuş gibi konuşmamın en büyük sebebi yazarımız. Çünkü kitaptaki duygular o kadar gerçekci ki bende Davina gibi o anları yaşıyordum. O hırslandıkça tırnaklarımı kemiriyor , o üzüldükçe üstüme ağırlık çöküyor o sevindikçe yüzümde güller açıyordu. Abartmıyorum gerçekten Rita Hunter'ın kalemi muhteşem.


Gelelim kitabımıza; Davina kardeşine yapılanların intikamını almak için İngiltere'ye doğru yola çıkar. Amacı Thomas'ı -yani kardeşine o kötülüğü yapan adamı- ayartıp bütün hayatanı karartmak onu tüm Londra'ya rezil etmek. Tabi bunu başarabilmesi için önce Thomas'ın kuzeni ve koruyucusu Abbey Kontu Stephan Ramsey'i kandırması lazım. Ama bizim Stephan güzeller güzeli İskoç kızımızı görür görmez bir şeyler karıştırdığını anlar anlamasına ama ondan öyle etkilenir ki ne iş karıştırdığından ziyade onu yatağa atmaya bakar. Ama Davina basit bir kız değildir tam tersine sadece gururu için yaşayan bir İskoç kızıdır. Davina kaçtıkça Stephan kovaladı. Kedi- fare oyunu gibi sürekli bir kovalamaca okuduk.Davina intikam alıcam derken kendini Stephan Ramsey'e aşık olarak bulur. Stephan'ın ise bunu farketmesi çook zaman alacaktır.Çok keyifli , yer yer hüzünlendiren diyaloglarla kitabın tadına doyum olmadı. En çok sevdiğim yanı ise yan karakterler ile kitabın zenginleştirilmesi. Kitapta sadece Davina ve Stephan yoktu. Nadine , Marie , Alina... Eski karakterlerimizi görmekte ayrı bir keyif vericiydi. Bu kitapta Sophie'yi biraz da cüretkar konuşan bir kadın olarak görüyoruz.Onu söylemeden edemeyeceğim. 

Diğer kitaplardan farklı olarak bu sefer biraz daha ateşli ve tutkulu bir roman bekliyor sizi. Stephan gibi bir çapkından da böyle hareketler beklenirdi zaten. O tutkuya hayran kaldım. Davina'nın ateşine şaşırmadım da değil yani. Sen Davina neymişsin öyle.

Uzun lafın kısası ateşli , hararetli , eğlenceli , çekişmeli ve mükemmel bir kitaptı. Ve ben Romantik Optik Ateş Serisini böylelikle bitirmiş oldum. Darısı hepinizin başına.









5 yorum:

  1. bu yazarın adını çok duydum ama hiç kitabını okumadım .Önerir misin sen Optik ?

    YanıtlaSil
  2. Bu yazarın kalbimi çaldın diye bir kitabı var dehşetle öneririm o kitabı 2 kez okudum her seferinde yeni başlıyormuşum gibi hissettim o kadar güzel yani

    YanıtlaSil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates