Pazar, Ekim 26, 2014

[8. KCY Blog Tur] Merve Akıncı- ŞAHMELEK | Çekiliş | Yorum |




"Elimden gelse hâli hazırda kenetlenmiş ellerimizden güç alıp onu bu evden kaçırırdım. Denizi görebileceğimiz bir yere giderdik belki... Hiç konuşmazdık. Dudaklarımız değil, dokunuşlarımız konuşurdu bizim yerimize... Başımı onun geniş omzuna yaslayıp burnumu boynuma gömerdim. Onun o tatlı kokusunu doya doya içime çekip gözlerimi yumardım. İnanıyorum ki birlikte olsak her şey daha güzel olacaktı. Belki daha kolay..."
Ailesi, kızkardeşinin tedavisi için Amerika'ya gittikten sonra Balkanlı Ailesi'nin evinde yaşamaya başlayan İde'nin hayatı, bir gün rüyasında evin oğlu Aslan'ı görmesiyle tamamen değişir. Herkese, her şeye ve özellikle aşka karşı soğuk ve ilgisiz görünen Aslan Balkanlı'ya yavaş yavaş âşık olmaya başlayan İde, tutulmaya başladığı adamın buzlarını eritebilecek midir? Yaralı bir aşkın hayaletiyle boğuşan Aslan ise onun seven bir kadının varlığını kabul edebilecek midir?





Sayfa Sayısı: 496
Baskı Yılı: 2014
Dili: Türkçe
Yayınevi: Müptela Yayınları






Herkese selamlar. Bugün çok mutluyum. 8 benim uğurlu sayım ve Şahmelek gibi güzel bir kitap ile 8.blog turumuzu gerçekleştiriyoruz. Merve Akıncı'nın kaleme aldığı , Müptela Yayınların'dan çıkan ve benim keyifle okuduğum bir kitaptı. Kitabı size spoiler vermeden birazcık anlatmak istiyorum.İde'nin kız kardeşi Sıla kistik fibroz hastalığı ile cebelleşmektedir. Ailesi daha iyi şartlarda tedavi olması için Sıla'yı Amerika'ya götürürler. Tabi İde'nin gitmesi imkansız gibi bir şeydir. Çünkü İde'nin mezun olmasına çok az kalmıştır ve tezi üzerinde çalışıyordur. Ailesi İde'yi anneannesinin en yakın arkadaşı olan Dilber teyzeye emanet ederler. Dilber Hanım Balkanlı Ailesi'nin yanında çalışmaktadır. Balkanlı ailesinin resisi olan Uğur Bey İde'yi hemen benimsemiştir. Ama Aslan ve Firuze Hanım bu durumdan tabi ki mutlu değildir. Aslan bizim yaralı kuşumuz. Geçmişindeki yaşadıkları onu şimdiki kaba, duygusuz , umursamaz ve buz dağı  Aslan'a dönüştürmüştür.



“Çalıyordum çünkü piyano benim yalnızlığımın sesiydi. Bir imdat çağrısı... Bu... Sesimi duyurabilmenin bir yoluydu benim için. Haykırışlarımdı. Ve sen..Sen beni duydun.Çaldığım her notanın altında yatan o umut edişi hissettin. Bir tek sen... 



İde, Aslan'ı rüyasında görür ve o günden itibaren ona karşı şiddetli bir çekim hisseder. Ama Aslan da İde'ye karşı boş değildir. Özellikle onun kokusuna karşı.



“Kokun... Senin geldiğini kokundan anlıyorum. Nilüfer çiçeği ve yasemin.


İde'yi çok cesur gördüm. Şahsen benim asla yapamam dediklerimi yaptı. Ve ben şok. Türk yazarlarımız da artık sümsük kız tiplemelerinden sıkılmış olacak ki şu sıralar hep cesur kız modelini okuyoruz. İde cesurdu ama hazırcevap veya dikbaşlı bir kız değildi. Evet cesurdu ama uysaldı. Aslan'a körkütük aşık ve onu asla üzmek istemeyen bir karakterdi. Bazı yerlerde İde'yi desteklemediğimi söylemek istiyorum. Özür dilememesi gereken yerlede dilemesi gibi.. Ama İde'nin karakteri oydu ve Aslan da ona göre haraket ediyordu. Çünkü Aslan da çok duygusal bir karakterdi. Dışarıdan buz dağı kadar soğuk ama içi o kadar sıcak biriydi ki Aslan. Şu ana kadar okuduğum erkek karakterleden biraz daha farklıydı. Çünkü Aslan'ın kırgınlığının sebebini tahmin etmeniz bence zor. Şahsen ben daha başka bir sebep beklemiştim. Aslan'ı çapkın ,kadın düşkünü gibi görmeyi bekliyorsanız hiç ümitlenmeyin. Aslan adına yakışır bir karakter. Sevdim mi tam severim modunda. Aslan'a aşık olmamak imkansız. İde'ye de hak veriyorum onunla aynı evde yaşayıp onu umursamamak... Aslan için söylenecek söz bulamıyorum. Onun sevgisi o kadar güçlü ki. İnsan İde'yi kıskanmıyor değil. Kendini affettirme çabalarına öldüm. Saçımı yoldum neden benim de bir Aslan'ım yok diye. Allah hepimize İde şansı versin!!!


“Sana aşık olacağım... Sen beni sevmek zorunda değilsin. Ama ben senin olacağım...” 


Güzel ve akıcı bir kitaptı. Yazarın dilini gerçekten beğendim.Duyguları yansıtma şekli ve edebi yönü biraz daha ağırdı. Günlük dilden çok süslü cümleler vardı ve ben bu olayı çok sevdim. Ama bazı eksik bulduğum yerler vardı. Açıkcası bunların ne olduğunu tam olarak açıklayamıyorum. Kitapta beni tatmin etmeyen bir şey vardı. En iyisi bunu İde'ye bağlamak olacak. İde süper bir karakter ama benim kafa yapıma uygun değil. Benim çok özür dileyen biri olmadığımdan kaynaklanıyor. Sevdiğim için her şeyi yapar mıyım? Evet. Ama bu kadar güçsüz olur muyum? Cevap vermicem :D


Bu güzel kitabı imzalı olarak kazanmak için buyrun çekilişimize :) Ayrıca çekilişe facebook sayfamızdan da katılabilirsiniz. ( Tık Tık)



a Rafflecopter giveaway

24 yorum:

  1. Şahane. Bir kitap kesinlikle okumalısınız����✌

    YanıtlaSil
  2. Sartlar Tamam ( hesabım yok anonim katıldım kabul ederseniz -Emoş güneş)

    YanıtlaSil
  3. Merak ve heyecanla bekliyor olacağım :) hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  4. bütün şartları yerine getirdim bakalım *-* inşallah bana da çıkar :)

    YanıtlaSil
  5. Şartlar tamamdır . Çok hoş bi konusu var. Eminim bir çırpıda okunur.

    YanıtlaSil
  6. bütün şartları yerine getirdim - noluurr bana çıksıınnn :)))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Blogu takip etme olayını anlayamadım. Yanda çıkan GFC ne oluyor? Yardımcı olursanız sevinirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda yanda çıkan İzleyiciler bölümüne gelip "bu siteye katılın" deyip blogu takibe alabilirsiniz :)

      Sil
  8. kitap kapağını sevip baktım bende =) ee oku diye tavsiye veriyorsan okuyalım o zaman =) merak ettim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası ben kitabın hayranları kadar sevdiğimi söyleyemem dediğim gibi İde beni çok kızdırdı ama Aslan çok güzel bir karakter şiddetle oku diyemem ama okuma da demem :D çok açık bi cevap oldu dimi :D

      Sil
    2. Eveeet =) kötü günde iş görür aceleye gerek yoklardan o zaman =)

      Sil
    3. Ahah aynen ve indirime girmesini bekle bence maddi yönden de biraz pahalı çünkü :D

      Sil
  9. aaa bu ktitap wattpad'de var.Ama ben sınavlar yüzünden yarıda bırakatım. Aslan için okunur bu kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslan için okudum dediğim ide bana uygun biri değil :D

      Sil
  10. Sartlar Tamam -Emos gunes

    YanıtlaSil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates