Cumartesi, Eylül 13, 2014

[4. KCY Blog Tur] Bana Prenses Deme - Vefa Enver | Alıntılar | Yorum |



Kitabın adı: Bana Prenses Deme!
Yazar: Vefa Enver
Sayfa sayısı: 480
Türü: Romantik
Yayın evi: Ephesus Yayınları


4. Turumuzdan herkese selamlar :D. Vefa Enver nam-ı diğer Pembe Kraliçe'mizin yayınlanmış son kitabı olan Bana Prenses Deme ile birlikte 4.turumuzu da gerçekleştirmiş olduk. Bu sefer ki turun yerin bende ayrı çünkü Vefa Enver ve kitaplarını seviyorum. Bana Prenses Deme kitabını da dört gözle okumayı beklerken Meliscim turunu aldık diyerek beni havalara uçurdu. Burdan koskocaman öpücükler Melis :D. Fazla uzatmadan kitaba geçersek;

Nil babasının küçük prensesi babasının şirketinde çalışan inşaat mühendisi Murat'a yıllardır deliler gibi aşıktır. Ve en sonunda aşkını Murat'a ispatlamak ister. Bunun için tehlikeli bir oyuna girişir. Murat'ı baştan çıkarmak. Ama onu çok yakından izleyen yakışıklı mı yakışıklı , zengin mi zengin , zeki mi zeki , başarılı mı başarılı ( bu liste böyle uzar da uzar ) Yiğit Tükoğlu var!. evet Yiğit gibi biri allah bana da nasip etsin diyorum çünkü Yiğit tanrım o kadar mükemmel bir insan ki.... Neyse sululuk yapmadan devam ediyorum. Nil her fırsatta Yiğit'e laf sokmaktan geri kalmaz. Tabi bu fırsatları Yiğit çok güzel bir şekilde değerlendirir. Çiftimizin atışmaları beni benden aldı. Bir çift bu kadar mı tatlı atışır ( Mac ve Barrons hariç ) . Vefa Enverin kalemini de zaten sevdiğimi söylemiştim. Beni tek sinir eden nokta Nil'in çocukca hareketlerinin fazla uzamasıydı. Ben bıktım yiğit nasıl bıkmasın diyecektim ama adam bıkmadı yani. Bir de Nil'in arkadaşı Eda'ya davranışlarını da pek onaylamadığımı söylemeden edemeyeceğim. Aşırı bencil bir havası vardı ki bunu da babasının küçük prensesi tavırlarına bağlıyorum ve yorumumu sonlandırıyorum. Sizleri kitabımızdan küçük alıntılarla başbaşa bırakıyorum. Bu arada Bana Prenses Deme kitabını kazanmak için  Tık Tık.



Alıntılar



“Sevgilin nerede?
Neden merak ediyorsun? diyerek sırıttı Yiğit
Merak değil, neden onun yanında değilsin sorusunun başka bir versiyonu sadece.

***

“Senin sorunun ne biliyor musun?
Hayır, bilmiyorum. Söylerseniz öğrenirim.
Basit bir soruya bile doğru düzgün cevap veremiyorsun. Sürekli laf koyma derdindesin.
Sadece size karşı öyleyim. Çünkü beni iğneleyip duruyorsunuz.


***

“Lütfen!
Lütfen ne?
Lütfen gitmeme izin ver
İzne ihtiyacın yok ki. Seni tutmuyorum bile.

***

“Sana aşık olmak mı? Babam yaşındasın.
Ama öyle görünmüyorum.
“Haklısın, öyle görünmüyorsun. Ama yine de babam yaşındasın.
“Babandan daha fazla bahsetmesek.
“Neden?
“Çünkü sen hatırlatıp durdukça kızına kur yapamıyorum
“Bu senin kur yapmıyor halinse kur yapıyor halini görmeyi hiç istemem.

***

“Yaşı geçkin değil, bence çok ideal.
“Yaşlı 
“Olgun
“Ukala
“Kendinden emin
“Gösteriş meraklısı
“Çünkü varlıklı
“Git kendine ayarla o zaman

***

“Neden gönülsüz gelin gibi suratını astın?
“Ben gelin değilim, üstelik senin gelinin hiç değilim!Ama gönülsüz olarak bu yolculuğa çıktığım bir gerçek.
“Haklısın gelinim değilsin. Zaten senin gibi şımarık bir çocukla da evlenmezdim. Bir erkeğin senin gibi şımarık bir çocukla evlenmek istemesi için aklını yitirmiş olması gerek

***

“Gerçekten çok üzgünüm
“Tamam geçti artık.
“Elin kötü durumda ama.Çok acıyor mu?
“Evet,sanırım moraracak. Ama önemli değil birkaç gün kullanmamaya özen gösteririm

***

“Artık beni öpmeyeceğini sanıyordum. Sözünü tutamıyorsun değil mi?
“Bu öpücük değildi i.Bu teşekkürdü.
“Ah, evet tabii. Hastaneye de gitsen hemşireye böyle teşekkür ederdin eminim.
“Senin kadar güzelse öyle olacağından şüphen olmasın.

***


“Teşekkürler
“Ne için?
“Beni o adamların elinden kurtardığın için
“Kahramanın olma fırsatını tepemezdim değil mi?

***

“Ciddiyim üstüme gelme. Ben dergi okuyacağım, senin de okuyacak bir şeylerin vardır eminim.
“Var ama seni seyretmeyi tercih ederim

***

“Nasıl istersen prenses. Nasılsa başka fırsatlarımız da olacak.
“Sen öyle san.
“Sanmıyorum tatlım eminim.

***

“Kapın çok çürükmüş. Menteşeleri kolayca kırıldı. Bence yalnız yaşayan genç bir hanımın evinin kapısı çok daha sağlam olmalı.
“Haklısın, o kapıyı yaparken aklını yitirmiş iki adamın yeni yetmeler gibi kavga edeceklerini hesaba katmamışlar.


***

“Hadi artık seni banyodan çıkaralım. Doktor her an gelebilir.
“Önce arkanı dön
“Saçmalama. Nasılsa soyarken gördüm.
“Ama o zaman bilincim yerinde değildi. Şimdi gözlerinin önünde çıplak duramam.
“Sen ciddi misin?
“Hem de oldukça. Hadi dön
“Bir de senin için nişanlımdan ayrıldım. Üstelik onu çıplak görebiliyordum.

***

Seni tanıyana kadar belli ki hiçbir kadın beni yeterince oyalayamadı. Ama sevgilim, sen varken bir erkeğin başka bir kadına bakmayacağından emin olabilirsin.





2 yorum:

  1. Poleen <3 Yorumlarda sen böyle bahsedince benden sevgi patlaması yaşıyorum sana karşı :D <3 Alıntılar da yorum da süper olmuşş! <3

    YanıtlaSil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates