Cuma, Ekim 03, 2014

[5. KCY Blog Tur] Biri Sır Mı Dedi? - Victoria Dahl | Alıntılar |


Evet 5. turumuzdan herkese selamlar. Çok yoğun bir dönemde olduğum için fazla yorum yazamadım bloga da giremedim. Hepinizden özür diliyorum. Ama şimdi çok güzel ve eğlenceli bir kitapın alıntıları ile dönüş yapıyorum. " Biri Sır Mı dedi? " 




Kitabın adı: Biri Sır Mı Dedi?
Özgün adı: Talk Me Down
Yazar: Victoria Dahl
Seri: Tumble Creek 1/3
Yayın evi: Nemesis Yayınları
Türü: Romantik

Gel deyince gelmeyen, git deyince gitmeyen, laftan anlamayan bir erkek hayal edin.
Nasıl?
Hayal etmeniz çok kolay oldu değil mi?
Molly’nin başı tam da böyle bir erkekle derttedir. Bir zamanlar tavlamak için çok uğraştığı Cameron, ilişkilerinin bitişini bir türlü kabullenememiştir. Ondan kurtulmak için, halasından miras kalan eve yerleşmek üzere doğduğu kasabaya geri döner. Burada da onu başka bir erkek modeli beklemektedir. Çocukluk aşkı Ben, daha önce hiç karşılaşmadığı türden bir adamdır ve Molly’nin erkekler konusundaki ezberini bozmuştur. Kendini yeni bir dünyanın içinde bulan Molly’nin belalısı laf anlamaz Cameron ise onu adım adım izlemektedir.




- Alıntılar -



“Limonlu martini,
“Harika
“Ve ben bu adamın iç çamaşırına dalmak için on yıl bekledim, bu yüzden bunu bana çok görme.
“Sadece on mu?
“Tamam on iki de olabilir. Buna daha fazla dayanamayacağım. Eğer çok yakında kullanmazsam bir tarafım bozulacak.




“Mutlu Cadılar Bayramı , İtfaiye Şefi!
“Kıçımı öp Frank




“Bir parça ev yapımı elmalı turta yemek ister misin?
“Kim yaptı?
“Ben yaptım
“Turta mı? Senin içine ne kaçtı?
“Kahve!. İçime kahve kaçtı! Kahve çekirdeklerim geldi.





“Çok cömert bir popom var.
“Ah , evet.
“Bu hoşuna gitti mi , profosör?
“Hem de nasıl.




“Ben hiç kimseyi değil , seni istiyorum , Molly
“Bundan emin misin?
“Seni istememem gerektiği zamanlarda bile istedim.




“Benim küçük kız kardeşim gibiydin. Bu çok rahatsız ediciydi.
“Ah, beni de rahatsız etti. Ama eğer seni daha iyi hissettirecekse... Sen benim için asla erkek kardeşim gibi değildin , Ben Lawson.
“Ben...




Vee kitabımızın çekilişine katılmak için Tık Tık.


Herkese Şimdiden İyi Bayramlar Ve İyi Tatiller ... :) :)




0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates