Çarşamba, Mayıs 06, 2015

Cora Carmack - Aramızda | Yorum + Çekiliş |


Cora Carmack'ın ülkemizde basılan Aramızda kitabı serinin son kitabı ve benim en sevdiğim kitabı diyebilirim. Açıkcası  İlk Defa'yı bu kadar sevmemiştim ama Aramızda gerçekten hoşuma giden bir kitaptı. Neden mi? Hemen anlatıyorum.
Kelsey evinden uzaklaşmak için bir Avrupa gezisine atılır ve sıradaki durağı Macaristan'da yine kendini kaybedercesine içerek sarhoş olur.Bu sırada da erkeklere sırnaşmayı eksik etmez. Kısacası Kelsey biraz hmm nasıl desem... Siz anladınız :D. Fakat ayık halindeyken barın karşı tarafından kendine gülen bir yakışıklı görür ve o andan itibaren ondan hem etkilenmeye hem de ona uyuz olmaya başlar. 

Jackson ise Kelsey'in tam aksi gayet ciddi ve alkolden uzak duran eski bir asker. Kelsey'in bu hallerinden nefrette etse Jackson da ondan etkilenmeye başlar.. O günden sonra Jakcson'ı bir süre görmeyen Kelsey üzülse de şans ona güler ve yine bir eğlence sırasında karşılaşırlar. O gecenin sabahında Kelsey ve Jackson bir anlaşma yaparlar. Jackson Kelsey'e bir öpücük verecek Kelsey de onunla bir hafta Avrupa turu yapacaktır.

Hikaye tam olarak bu arkadaşlar. Peki benim bu kitabı neden sevdiğim konusuna gelirsek açıkcası ağırdrama kitaplar beni sıkıyor ve geriyor. Ama Cora bu kitaptaki dramayı öyle hafif bir o kadar da etkileyici kılmış ki sevmemem imkansızdı... Kelsey geçmişinde kendi ve ailesinin tabiriyle " sayılmayan " şeyler yaşamış ve artık yüzüne bir maske geçirmiştir. Kelsey gerçek biri değil artık bir yapmacık insan halini almıştır. Sahte gülüşler. alkol . tek gecelik ilişkiler... Kendini böyle davrananarak hissizleştirmiş ve kalbini dışarıya kapatmış biridir.


"Hayatının en güzel bölümleri planlayamadığın şeylerden oluşur. Ve eğer mutluluğu sadece tek bir yerde arıyorsan bulman çok güç olacaktır."


Jackson ise mmm bunu söylemicem çünkü spoiler içeriyor. Sadece size ciddi ve Kelsey'e çok düşkün ve aşık olduğunu söyleyip bırakacağım. Düşkün ve aşık dememin sebebini kitabın sonunda anlaycaksınız.

Kitabın başlarından bu hikaye enreye gidecek diye düşüneceksiniz çünkü yazar son 100 sayfaya kadar ser verip sır vermiyor. Bu beni biraz uyuz etse de kitabı daha fazla merak etmemi sağladı. Bence Cora'nın en iyi kitabı diyebilirim. Ne aşırı drama trajedi var ne de aşırı eğlence.. Her şeyin kıvamında olduğu güzel bir kitap olmuş. 

 İzmir Fuarında tatlı sohbetleriden ve etkinlik için katkılarından dolayı Pena Ekibine çok teşekkür ediyorum.



1 yorum:

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates