Cumartesi, Nisan 26, 2014

Cennet / Providence Üçlemesi - 3

Işığın olduğu yerde, karanlık da vardır.

Aşk, her şeye rağmen kazanacak mı?
Kelimelerle tarif edilemeyecek kadar korkunç şeyler yaşamış, bilinmeyenleri öğrenmişti. Şimdiyse kazanamayacağını bildiği bir savaşın içindeydi.

Nina Grey, hayatının aşkı Jared Ryel'la evlenmiş, onun çocuğunu taşıyordu. Ve ne pahasına olursa olsun, hayatta kalabilmek için bu çocuğu doğurması ve Jared'la birlikte karşılarına aldıkları Cehennem'le savaşması gerekiyordu. Acaba Nina ve Jared, Cehennem'dekileri mağlup ederek bu savaştan sağ çıkabilecekler mi?

Cennet, Tatlı Bela'nın yazarı Jamie McGuire'ın diğer bestseller serisi olan Providence Üçlemesi'nin son perdesi!



               
                HER AŞK HİKAYESİ BİR BAŞLANGIÇLA BİTER..

Evet bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Providence serisinin son kitabı Cennet geçtiğimiz günlerde satışa sunuldu ve bende hemen aldım. Bir haftadır kitaplığımda duruyordu en sonunda okumaya başlamam gerektiğini fark ettim ve hemen işe koyuldum. Öncelikle ben bi kitaba başlayınca kötü de olsa sonunu görmeden başından kalkamıyorum. Cennet'te benim için böyleydi. Kesinlikle kötü diyemem bu kitaba hakaret olur ama şahsen Araf ve Cehennem kadar beğenmedim. Biraz daha karmaşık geldi ve fazla ağır ilerlediğini düşünüyorum. Tabi bu benim düşüncem başkaları daha akıcı bulabilir ama  bundan daha iyisini okuduğum oldu!

   Eğer aşırı seks sahnelerini okumayı sevmiyorsanız bu seri tam size göre çünkü yazar o kadar romantik ve kısa anlatmış ki demek ki erotikleşmeden de güzel şeyler çıkabiliyor diye düşünmeden edemedim :)



 Bu kitapta  Jared'ın daha bencil olduğunu düşünüyorum. Dünyada sadece Nina var ve diğer hiçkimsenin yakınlarının önemi yokmuş gibi davranmasını pek sevmedim. Bi kitapta bütün karakterlerin tek bir kişi üzerinde yoğunlaşması bana itici geliyo. Bir zaman sonra sıkılıyorum, daralıyorum . Allahtan yazarımız bu kitapta tatlı Claire ve Ryan dan daha fazla bahsetmişti ki bu sayede bir nebze olsun rahatladım .Kitabın sonu gerçekten çok tatlıydı. Jared a babalık bayaaa yakıştı. Zaten ona ne yakışmaz ki?Jared dan bahsediyoruz yakışıklı koruyucu meleğimiz...


 Yayınevinin kapak tasarımları konusunda gerçekten çok beğeniyorum orjinalinden daha anlamlı ve güzel kapaklar tasarlıyorlar. En güzeli ise o güzel kitap ayraçları :D çok şirinler...

Son olarak Cennet'i sevmemin sebebi o güzel sonu ve eğer seride sevdiklerimi sıralamam gerekirse;

 1-Cehennem  2-Araf  3-Cennet derdim.






"Ne?Ne dedim şimdi?"
"Sen. Tek bir kelime etmeden söylediğim şeyi kabul etmen.Buna alışmam gerekecek."




"Jared , seni en yakın arkadaşım ve aşkım olarak seçiyorum. Sana en derin sevgimi, bütün bağlılığımı, sadakatimi ve en içten duygularımı sunuyorum. Aşkımız Cennet'ten gelen bulunmaz bir armağan ve seni ebediyen onurlandıracağıma söz veriyorum.Kalbim senin sığınağın ve kollarım evin olacak"




Jared başını karnıma yaklaştırdı "Günaydın Minik Fasuyle"
"Fasulye mi?
"Evet kızımız şu an bir fasulyeden bile daha küçük.En azından kitap öyle söylüyor."




"Bütün bir gece bizim.Bu aşamayı atlatırsam rahatlayacağıma eminim."
 "Bunu söylediğine sevindim, Bütün gece uyumak gibi bir niyetim yok"







0 yorum:

Yorum Gönder

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Email ile Takip Et

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates