Salı, Nisan 08, 2014

Son Pişmanlık

Öyle hatalar vardır ki ömür boyu pişmanlık duyarız.
Christian için, Elizabethe ihanet ettiği gündü.
Christian Davison’ın hayatıyla ilgili planı bellidir. Avukat olup babasının hukuk şirketinin başına geçecektir. Hiçbir şey yoluna çıkamaz; ne Elizabeth Ayers ne de doğmamış çocukları.
Elizabeth, Christianın onu hayatından çıkarmasıyla son beş yılını kızına bakabilmek için mücadele edip ona güvenli, rahat bir hayat verebilmek için her şeyini feda ederek geçirir.
Christian ise beş yıl boyunca ailesini terk ettiği için pişmanlık duyar ve onları geri kazanmak için her şeyi yapmaya hazırdır – tıpkı Christianın onları üzeceğine inanan Elizabethin, kızını korumak için her şeyi yapmaya hazır olması gibi.
Christian tekrar hayatlarına girmek için çabalarken Elizabeth, birini bağışlanamaz bir hata yaptığında affetmenin ve yıllarca nefrete dönüşen bir aşkı yeniden canlandırmanın mümkün olup olmadığını sorgulamaya başlar. Yoksa bazı yaralar o kadar derindir ki asla iyileşemezler mi?
Herkes ikinci bir şansı hak eder derler.


Son Pişmanlık indirimde görüp aldığım kitaplardan biriydi.Ama kitabın bu kadar güzel olacağını hiç tahmin etmemiştim. Kitap o kadar akıcıydı ki su içmeye bile kalkmak istemedim kendimi öyle bir kaptırmışım ki hemencecik bitirverdi böyle kitapları daha çok seviyorum. Kitabın konusu arka yazısından da anlaşılıyor ama ben yinede kısa bir özetle anlatacağım.

Elizabeth ve Christian birbirlerine delicesine aşık iki üniversite öğrencisi. Christian çok zengin bir aileye sahip Elizabeth ise yoksul ve hep para sıkıntısı çekmiş güzel bir genç kız. İkisininde hayali aynı iyi bir avukat olmak. Elizabeth hamile olduğunu söyleyerek ilişkilerini tehlikeye atmak istemese de olan olur ve Christian Elizabeth'e iki seçenek sunar. Ya bebek ya ben! Elizabeth tercihini yapar ve araya 5 yıl girer. Christian koskoca 5 yıl sonra Elizabeth ve kızının karşısına çıkar ama Elizabeth kalbinin kırılması ve kızınında kırılacağını düşündüğünden Christian'ın hayatlarına girmesine hiç sıcak bakmaz. Ve daha da fenası Christian'a hala çok aşıktır .Christian ise sevdiği kadını ve kızını kazanmak için elinden gelenin fazlasını yapması gerektiği çok iyi bilmektedir. Ve bu aileye tekrar girmesi hayli zaman alacaktır.
Kısacası çok sıcak , draması fazla olan ,farklı bir hikayeydi. Uzun zamandır böyle hoş  bir kitap okumamıştım. Kitabın çevirisi idare ederdi.Kitap akıcı ve okunuyor.
 Kitabın devam kitabı da var ama Türkiye de daha yayınlanmadı





2 yorum:

  1. Bu kitabı çok merak ediyorum :) D&R indiriminden mi edindin? Benim de gözüme çarpmıştı ama buna sıra gelmedi maalesef :/
    Bu arada rica etsem yorum için karakter girilmesi özelliğini kaldırır mısın :) Astarım yüzümden pahalı oldu farkındayım ama yorum yapmak eziyete dönüşüyo ben fazla üşengecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapyurdundan almıştım 9.90'na ama kitap sihirbazında daha da indirimde ve kesinlikle oku uzun zamandır farklı bi aşk hikayesi okumamıştım :)) tabiki kaldırırım çok teşekkür ederim yorumların ve desteğin içinde :))

      Sil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates