Cumartesi, Haziran 28, 2014

Kötü Çocuklar 2 - Tutkudan Sırlara


New York Times çok satan yazanlarından M. Leighton'dan Soluk Soluğa'ya çok sıcak bir devam kitabı. Yaşadığı romantik ilişkilerinin hiçbiri, soru işaretleriyle dolu olsa da Olivia'ya, Cash'le yaşadağı kadar kendini doğru hissettirmemiştir. Cash, görünüşte güvenilmez oluşu ve arzularını tatmin etmedeki başarısıyla 'Kötü Çocuk' ününü çoktan hak etmiştir. Yalnız Cash, kendisini olduğu gibi kabul eden kadınla birlikte, geçmişinden kurtulmaya çalışmaktadır. Ve bu değişiklik arzusunun esas nedeni, Olivia'nın Cash'in dünyasında apayrı bir yere yerleşmesinin ayak sesleridir. Ta ki geçmişten gelen karanlık görünümlü yabancılar, Olivia ve Cash'in dünyasını tersine çevirene kadar. İstedikleri şeyi ancak Cash verebilir, eğer Cash, istediklerini vermezse o zaman bu karanlık yabancılar onun hayatta en çok değer verdiği tek şeyi, yani Olivia'yı elinden alacaklardır. Olivia, Cash'e aşık olmanın büyük bir olasılıkla kendisini mahvedeceğini hissediyor, ama bu yeni tehlike, hayal edebileceğinden çok daha büyüktür. Gelişmeler, Olivia'nın hayatı konusunda Cash'e güvenmekle birlikte, ana nedeninin artık kalbinin ona ait olduğunu hissetmesiyle devam ediyor.

Sayfa Sayısı: 288


Baskı Yılı: 2014



Dili: Türkçe


Yayınevi: Optimum Kitap

Seri: The Bad Boys 2/3


Vee kötü çocukların ikinci kitabı sonunda çıktı. Yayınevinin kitabın başında blogların yorumlarına yer vermesi çok hoş bir sürprizdi. Burdan koskocaman sevgiler. Şahsen benim için çok güzel bir hatıra oldu :)) 
Tabi ki kötü çocuklarla olan maceramız devam ediyor. Kötü Çocukların ilk kitabı yorumumu okumak için Tık Tık .  Oliva ve Cash ( Olivia istediği için ) ilişkilerini herkesten gizeleme kararı almışlardır. Özellikle bar çalışanlarından. Olivia geçmişteki hatalarından dolayı Cash ' e tam olarak güvenemez ve hala kalbini kıracağını onun eski erkek arkadaşları gibi kötü çocuk grubuna girdiğini düşünmektedir. Cash ne kadar onun bu düşüncesini değiştirmeye çalışsa da pek başarılı olamaz. Takii tehlike kapıyı çalıncaya kadar..


Cash ise bir kadın için böyle duygular beslemeyi , kendini bir kadında kaybetmeyi hiç mi hiç istememektedir. Ama yapcak bir şey yok Cash'cim klişe olacak ama kalbe söz geçmiyor :))


Cash'in en yakın arkadaşı, kardeşim dediği Gavin ise kesinlikle süper süper süper bir karakter. Eğlenceli , güçlü , yakışıklı ve tehlikeli (ki biz kızlar her zaman bu karakterlere aşık oluruz) biri :D



Marissa'ya gelirsek gerçekten tehlike altında bayaa düşüncek zamanı olmuş garibimin ki 180 derece değişme diye ben buna derim.O cadaloz kendini beğenmiş Marissa gitmiş yerine insanları düşünen ve değer veren, özür dilemeyi bilen, sakin ve aşık Marissa gelmiş . Ve ben bunu çok sevdim. Zaten serinin üçüncü kitabı Marissa ve ....... ile ilgili :D (boşluğu lütfen doldurunuz )


Her kitapta illa bir cadı olacak ya bu sefer de Marissa'nın yerini kibirlilik kraliçesi Olivia'nın annesi alıyor. Ve kesinlikle bu kadın hakkında yorum yapma zahmetine girmek istemiyorum. Okuyun ve ne kadar korkunç biri olduğunu görün!!!


Olaylar öyle bir gelişiyor ki yazarın hayal gücüne hayran kaldım. Spoiler vermeden anlatmaya çalışıyorum ama becerebilceğimi düşünmüyorum. O son nasıl bir son! İnsan çatlıyor meraktan. Hele biri var ki o biri bize anlatılanın tam tersi bir kişiliğe bürünmüş ve intikam hırsı ile yanıp tutuşmaktadır.Bu kitapta bazı soruların cevaplarını alıyoruz ama dediğim gibi bazı sorular dikkatinizi çekerim :)) Cash'in babası aslında ne kadar doğru söylüyor? Tehlike ne kadar büyük? Asıl katil kim? Yardım istedikleri kişi gerçekten de yardım edecek mi? Olivia aşkını itiraf edip karşılığını alabilecek mi ? En önemlisi kim kime ne kadar güvenebilir?



Zayıflık insanı savunmasız hale getiriyor, acıya ve kayıba açık hale. Bunları bir insana yetecek kadar yaşadım. Hayır Olivia'yı görmeye devam edeceğim ama onunla arama güvenli bir mesafe koyacağım.



Kısacası  çok şaşırtıcı ve yine sürprizlerle dolu (hem de nasıl sürpriz) , ateşli vee tehlikeli bir hikaye sizi bekliyor. Ben çok zevk alarak okudum ve bu seriye bayıldım. Yayınevine buradan sesleniyorum. Optimum lütfen bizi fazla bekletmeyin ve 3.kitabı bir an önce okuyucularla buluşturun :))




  “Evet ama sıklıkla şu İ.Y.T. çalışmıyor bile
   İ.Y.T?
   İşe Yaramaz Teneke
   Ahh tamam bu oldukça doğru




      “Gavin Gibson? Bu süper kahramanın gerçek hayattaki ismi gibi duruyor. Tişörtünün altında pelerin mi gizliyorsun?
      “Yok tek süper gücümü pantolonumun içinde saklıyorum




Böyle hızlı yürümeyi kes , seni çılgın yabancı!
Gavin başını yana eğiyor Daha hızlı yürü seni psikopat aşık






“Anneme ne söyleyeceğim?
Bir şeyler söylemek zorunda kalacaksın çünkü Gavin evden çıkmayacak. Ve sende onun görüş alanından çıkmayacaksın
Sanırım ona birlikte olduğumuzu söyleyebilirim. Cash'in çenesi kasıldı  Ne?
Bir şey yok
Bir şey yok değil. Ne?
Sen yaratıcı bir insansın. Eminim annene söyleyecek başka bir şey bulabilirsin?
Bu ne farklılık yaratır ki?
Eğer ikinizin birlikte olduğunu düşünürse biraz sevgi gösterisi görmeyi bekler
Yani?
Yani, Gavin'in kıçını tekmelemek istemem. Ve sonra seninkini




3 yorum:

  1. Ama sen ikinci kitabı okumuşsun bilee :D Benim ne hayallerim vardı halbuki :(((((((((((((
    Kitabı yakın zamanda okusam iyi olacak, merak ettim iyice *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D :D çıkar çıkmaz hemde güzel seri ben seviyorum ve üçüncüsü daha güzel olacak diye düşünüyorum nedenini okuyunca anlarsın :D

      Sil
    2. Yakın zamanda okunacaklar listesine eklendi bile :D

      Sil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Email ile Takip Et

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates