Cumartesi, Temmuz 05, 2014

GÖLGE ATEŞİ - Karen M. Moning

Umut Güçlendirir, Korku Öldürür
MacKayla Lane, ablası Alina’yla birlikte evlatlık verilip İrlanda’yı bir daha dönmemek üzere terk ettiğinde küçük bir çocuktu.

Yirmi yıl sonra Alina öldü ve Mac, ablasının katilini bulmak için İrlanda’ya dönmeye karar verdi. Doğaüstü güçlere sahip, lanetlenmiş bir soydan geldiğini keşfettikten sonra ise kendini esrarlı bir geçmişin içinde buldu. İnsanların, binlerce yıldır aralarında gizlenen ölümsüzlerle yaşadığı çatışmanın tam ortasında kalmıştı.

Mac artık bir yandan acılarına göğüs germeye çalışırken, bir yandan da kendini dünyaları yaratma ve yok etme gücüne sahip bir büyü kitabı olan SinsarDubh’ı ele geçirmeye adamıştı.

SinsarDubh, Mac’i yüzüstü bırakıp sevdikleriyle arasında ölümcül bir patika oluşturduğunda ise avcı, artık av olmuştu. Mac artık kime güvenebileceğini kestiremiyordu. Sürekli rüyalarına giren o kadın kimdi? En önemlisi, bizzat Mac kimdi?

“Dudaklarımda Düşmanımın, Ablamın Sevgilisinin, Sevgilisin Katilinin Dudakları, Hak Ettiğim Cezanın Tadına Bakıyorum.”


Tür: Urban Fantasy, Paranormal,
Goodreads Puanı: 4.54
Orijinal Adı: Shadowfever
Sayfa Sayısı: 790
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Artemis Yayınları
Seri : Fever #5



Bir fantastik serinin daha sonuna geldim ama nasıl geldim bir de bana sorun. Ateş serisini bilerek okumayı hep erteledim. Serinin devam kitaplarının çıkmasını bekleyerek kendime işkence etmekten kaçındım ki iyi de yapmışım. Mis gibi sindire sindire ardarda okuyunca çok daha keyifli oluyor kesinlikle. Vee ben böyle bir seri böyle bir hayal gücü böyle bir aşk böyle bir aksiyon böyle bir macera görmedim. O kadar akıcı hiç durulmayan bir seriydi ki 20 kitap da olsa devam ederim diyebilirim.


Kitaba gelince Artemis bir önceki kitapta sen git koskaca Barons Kitap ve Süs Eşyalarını , Barons Kitap ve Baloncukları yap. Ehh insaf yani. Koskaca Barons'a baloncuklar kelimesini nasıl yakıştırırsın arkadaş. Günah valla günah. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Bu sefer de en iyisi biz orjinalinde bırakalım da nasıl okuyosalar okusunlar gibi mi düşündüler artık bilemiyorum Barrons Book and Baubles olarak orjinalliğini korumuş. Barons'un küfürlerini sevsemde ulan kelimesi pek hoşuma gitmedi. Küfürlerden o kadar rahatsız olmam ama bu ulan kelimesi beni çok soğutuyo, hiç kimsenin ağzına yakıştıramıyorum hele hele Barons'a hiç!!


Kitabın kapağına gelince sövmekten kendimi alamıyorum. Gözümün önüne izbandut gibi Amazon kadınları geliyo. O ne iğrenç bir kapaktır. Kısacası artemis bu işi becerememiş.


Amaa hiç bir şey moralimi bozamaz (serinin bitmiş olması hariç). Mac ve Barons'un birbirleriyle olan atışmalarını çok özleyeceğim kesin. Bu kadar sert bir o kadar da tatlı bi çift okumadım daha önce. Kitap bir 700 sayfa daha olsa hiç sıkılmadan okuyacağımı düşünüyordum. Aslında bitmesini hiç mi hiç istemesemde bir baktım son sayfadayım. Kapağı bi kapattım ee noldu bitti mi şimdi ama olmaz ki diye bi hüzünlendim ki anlatamam. Ama iyi ki gece okumuşum rüyamda bol bol Barons ile takıldım. Allah'ımmm ne güzel rüyaydı o :D


Seride en sevdiğim karakterler Mac ,Barrons , Dani ,Ryodan ve V'lane di. Ama V'lane 'i ( ona hala V'lane demekte kararsızım) okuduktan sonra sevip sevmeme konusunda kararsızım. Onu çok sevmiştim ama yok yaa hala seviyorum ona karşı hislerim ne olursa olsun değişmez :D :D Barons ve ekibini gerçekten çok sevdim. Sert ve eğlenceli bir ekipti. Ryodan olsun Lor olsun hepsi çok şirinlerdi (Onlara şirin dediğimi duysalar öldürürlerdi heralde ) Darroc'u bile sevdim. Tek sevmediğim karakter vardı o da Rowena idi. Cidden ilk kitaptan beri o kadında bir p*çlik olduğunu sezmiştim ve sezgilerim beni yanıltmadı.

En sonunda Barons ve adamlarının ne olduklarını Barons'un kitabı neden istediğini V'lane'nin neden istediğini , Alina'nın katilini ve arkasında kim olduğunu Unseliee Kralı'nın kim olduğunu ve Mac'in ne olduğunu öğreniyoruz. Bütün sırlar açığa çıkıyor ve bizde rahatlıyoruz.


Seride Mac ve Barons'un hikayesi burada son bulurken yazar şimdi de korkusuz çocuk (ki kendisi çocuk denmesinden nefret eder) Dani'nin hikayesini bizlerle buluşturuyor. Acayip merak ediyorum Dani'yi. Dani'nin insanları bilinçlendirmek için çıkarttığı afişlere ise koptum. Ya bu kadar eğlenceli bir kız olamaz. Ahh Dani bir an önce senin de hikayeni okumak istiyorum.


2 yorum:

  1. Ben bayılıyorum fantastik herşeye ya :)
    Şuan bende de var 2-3 tane fantastik kitap :)
    Bulabilirsem bunu da almam lazım kolay bulunmuyo en azından ben bulamıyorum fantastik kitapları :)
    Teşekkür ederim canııım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kesinlikle okumalısın bu seriyi çooook güzel ve zevkli :D

      Sil

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Email ile Takip Et

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates