Cumartesi, Ocak 03, 2015

[12. KCY Blog Tur] Karşı Konulmaz Fırtına - Samantha Towle | Yorum | Alıntılar

Kitabın adı: Karşı Konulmaz Fırtına
Özgün adı: The Mighty Storm
Yazar: Samantha Towle
Çeviren: Tuğçe Nida Sevin, Nazlı Özgür
Sayfa sayısı: 472
Türü: Romantik, Yetişkin
Yayın evi: Aspendos Yayınları

Tru Bennet, bir zamanlar en yakın arkadaşı ve âşık olduğu çocuk olan Jake Wethers'ı göreli on iki yıl olmuştu.

Seksi, dövmeli ve dünyadaki en büyük gruplardan The Mighty Storm'un kurucusu ve çapkınsolisti Jake Wethers, on dört yaşlarındayken ailesiyle İngiltere'den Amerika'ya taşınarak Tru'yu kalbi kırık bir şekilde bırakmıştı.

Tru, çalıştığı derginin müzik köşesi için Jake'le röportaj yapmaya gönderilince, yılların ardından birbirlerini gören bu iki eski âşık arasında eski duygular yeniden alevlenir. Ancak bu duyguların önünde bir engel vardır: Tru'nun iki yıllık erkek arkadaşı, Will. 

Jake, Tru'ya reddedemeyeceği bir iş teklifinde bulunur: O ve grubuyla birlikte dünyayı gezmek. Ama işi kabul etmek ve grupla birlikte yolda olmak, Will'i geride bırakmak ve Jake'le haddinden fazla zaman geçirmek demek.

Tru, bir zamanlar kalbinin sahibi olan bu leziz kötü çocuğa karşı koyabilecek kadar güçlü mü, yoksa her şeyi dünyanın en ünlü çapkınıyla bir gece için riske mi atacak?




2015'in ilk postuyla herkese selamlar.. Umarım hepimiz için mutlu ve başarılı bir sene olur. Benim için bu turun yeri çok ayrı. Birincisi aylardır beklediğim bir kitabın turunu yapıyoruz. İkincisi bugün benim doğum günüm. :D tesadüfün böylesi diyorum. Yaş oldu 20 arkadaşlar. 1'li rakamları geride bırakarak yolumuza devam ediyoruz. Sanırım yaşlanıyoruz . Her neyse. Evetttt şimdi ünlü The Migthy Storm rock grubu ve onun solisti Jake ile tanışmaya hazır mısınız?? Bence hazırsınız :D

Tru ile Jake 14 yaşlarına kadar beraber büyümüş iki en yakın arkadaş( yakın arkadaştan da öteler aslında ama itiraflar bir türlü gelmiyor orası ayrı) Jake'in Amerika'ya taşımasıyla ikilimiz ayrılıyor. Ama birbirlerine bir söz verirler. Asla mektuplaşmayı ya da mesajlaşmayı kesmeyecekler. Tru ne kadar mesaj atmaya mektup yazmaya devam etse de bir süre sonra Jake'den haber gelmeyince o da umudunu keser ve artık yazmayı bırakır.


Yıllar sonra Jake The Migthy Storm isimli müzik grubunun solisti ve kurucusu olur. Ve Tru bir gazete de müzik ile ilgili yazılar yazar. Tru'un patronu Jake ile röportaj ayarlar ve bizim ikilimizin yıllar sonraki karşılaşmaları lüks bir otelde röportaj için olur. Karşılaşma anlarını asla unutamam çünkü Jake gerçekten çok yüzsüz arkadaşlar. Evet ona yüzsüz demek istiyorum.


Jake Tru'yu seviyordur tabi ki de Tru da onu. Fakat Tru'nun çok sevdiği Will adında da 2 yıllık bir sevgilisi vardır. Peki Tru Jake'i affedip ona geri dönecek midir? Jake'in uyuşturucu sorununu çözebilecek midir? En önemlisi Will'e ihanet edecek midir? Benim en merak ettiğim sorular bunlardı ve hepsinin cevabını kitabı okuyarak öğrendim.

Kitapta bazı yazım hataları vardı. Göze batıyor muydu? Bazen. Kitabımız kesinlikle çok çok akıcıydı. Ben bayılıp ayılarak okudum. Jake ' de biraz Grey havası sezdim. Ben yaparım çünkü benim falan gibi. Hoşuma gitti mi? KE-SİN-LİK-LE!! Kısacası bence vakit kaybetmeden bu kitabı edinin. Ya alın ya da şanısınızı çekilişle deneyin. Çekiliş için tık tık.

Ne demek istediğimi alıntıları göz atınca daha iyi anlayacaksınız....Umarım yayın evi diğer kitaplar için bizi fazla bekletmez.




***

"Tru? Trudy Bennet sen misin? Benim Trudy Bennet'im mi?" Bana doğru bir adım attı. 
" Kahretsin, gerçekten sensin."
"Evet. Gerçekten benim."


***

"Hala aç gözlü müsün?"
"Hiçbir zaman aç gözlü değildim!"
"Bir erkek gibi yiyordun." diyerek kahkaha attı.
"Bana bir zamanlar şişman olduğumu mu söylemeye çalışıyorsun Jake Wethers?"
"Hayır. Her zaman sıskacık, küçük bir şeydin, yediklerinin nereye gittiğini asla anlayamadım"
"Popoma. Hala da öyle."
"Hatırladığım kadarıyla popon her zaman güzeldi, daha sonra yeniden kontrol etmem gerekecek: o zaman sana ne düşündüğümü söylerim"

***

"Hala bir erkek gibi yiyorsun, ama kıçın kesinlikle tam bir kadın." Nefesim kesildi.
"Ne var? Kıçınla ilgili fikrimi söyleyeceğimi sana belirtmiştim ve söylüyorum; harika. Hatırladığımdan bile daha iyi."

***

"Ya önceden yaptığım bir planım varsa?"
"Var mı?"
"Evet"Sessizlik
"Kiminle?" Orada küçük bir kıskançlık mı seziyorum Jake?
"Sturbucks. Onunla her gün saat birde Yabanmersinli çörek ve kahve için buluşuyoruz."

***

"Önemli bir şeyler oldu mu?
"Ünlü rock yıldızının ki aynı zamanda bir çocukken yan komşumuzdu, beni arayıp biyografisini yazmamı teklif etmesi dışında mı? Hayır pek fazla bir şey olmadı."
"Sadece yan komşun mu? Hepsi bu muydu senin için? O zamanlar en yakın arkadaş unvanını kazanmıştım sanırım."
"Kazanmıştın... ve en yakın arkadaşımdın."
"-dın?"
"Yani epey zaman oldu Jake. Bir akşam yemeğinden sonra bu unvanı hemen geri alacağını düşünmedin değil mi?"


***


"Seninle röportaj yaptığımda bu turneyi bugüne kadarki en başarılı turneniz haline getirecek bir kadını işe aldığını söylemiştin." Kahkaha attı.
"Onun ayakkabılarını giyiyorsun Tru."
"Ha?"
"Senden bahsediyordum Tru."

***

Tanrım , bazen ne de kendini beğenmiş , ukala bir herif oluyordu. Ve bu kesinlikle hoşuma gidiyordu.
Hayır gitmiyordu.
Evet gidiyordu.
Hayır. Gitmiyordu.
Ah , kahretsin.

***

"Kalacak mısın?"
"Elbette kalacağım. Kızımı sarhoş ve tek başına bırakacak değilim. Hasta olup kendi kusmuğun içinde boğulabilirsin." Kızımı?  Ve ayrıca yatağıma girmek için duyduğum en kötü bahane Jake , gerçekten.

***


"Kimse benim kızımın canını yakamaz, çünkü sen Tru'sun... benim kzıım"
"Biliyorum... ve sen benim adamımsın."
"Sonsuza kadar."
"Sonsuza kadar."

***

"Sakinleşmek diyorum."
"Belki."
"Gelip seni görebilir miyim?"
"Hayır"
"Neden?"
"Çünkü sen bir boksun Jake Wathers."
"Biliyorum. Ama sana deli gibi aşık bir bokum..."

***

"Biz birbirimize aidiz. senin için asla yeterince iyi olmayacağımı biliyorum. Ama sensiz iyi değilim ve eğer seni bu kadar istemek beni bencil bir piç kurusu yapıyorsa bunu kabul ediyorum çünkü içinde senin olmadığın bir hayatı yaşayamam."





2 yorum:

Sosyal Ağlar

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

İZİNDEYİZ!

İZİNDEYİZ!

İzleyiciler

Ne Okuyorum?

Beyza's bookshelf: currently-reading

Champion
0 of 5 stars
tagged: currently-reading

goodreads.com

Hedefim

2015 Reading Challenge

2015 Reading Challenge
Beyza has read 28 books toward a goal of 90 books.
hide

V.

V.
O Monte Cristo kontuydu, babamdı, annemdi, kardeşimdi, arkadaşımdı, o sizdiniz , ve bendim. O hepimizdi. *** Bu maskenin altında bir yüz var, ancak o ben değilim...bu maskenin altında kaslar var ve ardında kemikler. Bu maskenin altında etten daha fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var, ve fikirlere kurşun işlemez.

Buradayımm!!

Beyza's books

Tutkunun Sırrı
5 of 5 stars
Ben bu titanlara bayılıyorum. Ama en çok da Poyraz Batıkan'a!!!
Prodigy
5 of 5 stars
Vaaaoooovvv... demek istiyorum. Yazarın halay gücü kurgusu mükemmel ötesi. Amaaaa bu yazarı öldürmek istememi engellemiyor. O son ne öyle. Neden yani ha neden neden neden? Basit bir soru bu. Böyle yazarları alıp imha etmek lazım. Neyse s...
Karanlık Zafer
5 of 5 stars
Sybella bir kaç kez boğularak öldürülmeye çalışılmış bir Aziz Mortain kızı. Aslında ilk kitapta karşılaştığımız ve okuyanların nefret ettiği Kont d'Albret'in kızı. Sybella ailesi tarafından 14 yaşına kadar görebileceği zulümlerin hepsini...
Tangled
4 of 5 stars
Finaller öncesi bir fırsat bulmuşken bitirdiğim tatlı mı tatlı eğlenceli mi eğlenceli bir kitapla karşınızdayım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki karşı cins daha doğrusu erkek bakış açısıyla yazılan bir kitabı ilk kez bu kadar çok sevdim. ...

goodreads.com

Deniz Kızları

Popüler Yazılar

Favorilerim


Nalini Singh || Meleklerin Kanı
 Tahereh Mafi || Bana Dokunma / Shatter Me
If I Stay by Gayle Forman
Julie Berry - Bir Sır Saklı İçimde

Dublin Caddesi

E.L. James || Elli Ton Serisi

Sylvia Day || Crossfire
Jennifer L. Armentrout || Frigid
Elle Jasper || Kara Mürekkep Günceleri
Rita Hunter || Ruhun Ateşi
Judith McNaught || İçinde Aşk Saklı

Cora Carmack || Losing It

Judith McNaught || Sonsuza Kadar
Açlık Oyunları || Suzanne Collins
R.K. Lilley || In Flight

Alice Clayton || Wallbanger
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yazar Kafe

Bumerang - Yazarkafe

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Copyright © Romantik Optik | Powered By Blogger
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Theme By Lasantha - PremiumBloggerTemplates